⌂ » Service & support

Service & support

Hos isoplus tror vi på, at de bedste løsninger opnås i tæt dialog med vores kunder.

Fjernvarmeprojekter kræver grundig planlægning, korrekt produktvalg og installation for at sikre, at rørsystemet er holdbart og driftssikkert. Derfor tror vi på, at vejen til de bedste løsninger er langvarige og tætte kunderelationer.

Jo større indsigt vi har i vores kunders forretning, jo bedre kan vi tilpasse vores produkter og serviceydelser til kundernes behov. Korte kommunikationslinjer giver synergi. Den effekt mærker vi specielt, når det gælder udviklingen af specialprodukter, som foregår i tæt parløb mellem kunden og isoplus.

isoplus arbejder ud fra princippet om totalkvalitet. isoplus totalkvalitet betyder, at du altid kan få kvalificeret rådgivning fra projektets start til rørsystemet er installeret. Det er vores erfaring, at når vi gør en ekstra indsats for at give den bedste service og support, så sikrer vi også den bedste og mest effektive løsning.

Når du modtager et tilbud på et projekt kan vi tilbyde en række forskellige serviceydelser:

I forbindelse med totalentrepriser håndterer isoplus hele processen fra projektets start til færdig installation.

Som en del af isoplus totalkvalitet har vi desuden fokus på at undervise i korrekt montage af vores produkter og holder løbende kurser i muffemontage, lægningsregler, alarmsystem og tilsyn.  Læs mere om kursus og tilmeld dig.

I forbindelse med alle større projekter og rammeaftaler nedsætter isoplus en projektgruppe. Projektgruppen består af højtkvalificerede medarbejdere, som sikrer at samarbejdet forløber optimalt i forhold til logistik og projektoptimering.

Alle isoplus produkter er gennemtestet og opfylder alle gældende EN normer. Derfor kan du forvente et produkt af høj og ensartet kvalitet, mens vores service og support team sørger for, at dit projekt forløber planmæssigt – det giver tryghed igennem hele projektforløbet.

 

 

Kontakt os

T  +45 6441 6109
E  iso@isoplus.dk

Find en medarbejder