⌂ » Nyheder / God service er afgørende

Prisen og kvaliteten skal naturligvis være den rigtige. Men omtrent lige så vigtigt er det, at der ydes en hurtig og kompetent service.

Sådan lyder det fra montagechef Jacob Bylov, som leder isoplus’ store serviceafdeling. Blandt hovedopgaverne i afdelingen er muffemontage og installation af alarmsystemer.

Siden Jacob Bylov startede hos isoplus for godt 10 år siden, er afdelingen vokset fra et par mand til i dag 25 montører og tre alarmteknikere.

Det afspejler, at isoplus Fjernvarmeteknik A/S er vokset, men også at service, leveringstid, fleksibilitet med videre er blevet stadig vigtigere parametre, når kunder skal afgøre udbud, indgå rammeaftaler etc. 

 

Tid er penge

– Der er et øget fokus på, at fremdriften er vigtig. Og så har metrobyggeriet i København skærpet opmærksomheden på at afvikle grave- og anlægsarbejder hurtigst muligt. Borgerne skelner ikke mellem, om der lægges fjernvarmerør, elkabler eller bygges metro – for dem er det naturligt nok bare et vejarbejde, som generer trafikken, påpeger montagechefen. 

Derfor giver det masser af goodwill hos kunderne, når isoplus-montørerne er hurtigt på pletten og klarer udfordringerne på kort tid.

– Ved at løse problemer og være hurtige on-site bidrager vi ofte til at fremskynde processen, sådan at graveplaner og deadlines kan overholdes, og det bliver naturligvis meget påskønnet, fortæller Jacob Bylov. 

Specielle afgreningsløsninger efter kundens mål er et af de ”specialer”, afdelingen er særligt stærk i. Med ekstrudersvejsere etableres de nye stik, så der ofte kan dækkes allerede dagen efter.

 

Branchens bedste service

– Vi sætter fleksibilitet og hurtig responstid meget højt. Vores ambition er altid at gøre tingene lidt bedre, end kunderne forventer, siger Jacob Bylov.

Han tilføjer, at montørerne løbende bliver certificeret og efteruddannet, ligesom afdelingen har interne instruktører, som sørger for at holde alle på faglig forkant. 

– Det er vigtigt, at vi hver gang udfører et fagligt korrekt produkt, som kan være i drift i de næste mange år, konstaterer montagechefen, som ikke er bange for at fastslå, at hans team yder den bedste service i branchen herhjemme.

 

 

 

 

 

Vent venligst...
Tak for din tilmelding! Din tilmelding er nu bekræftet.
Tilmeld nyhedsbrev
Hold dig opdateret med de seneste nyheder fra isoplus
ErrorHere